نوعروس
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 2412
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اين 50 عكس عروس را حتما ببينيد
در گالري عكس شما جاي هيچ عكسي خالي نخواهد بود ، وقتي كه اين ليست از مهم ترين عكس هاي عروسي را تهيه كنيد و به عكاس مراسم تان بدهيد.سالها بعد خاطره عكس هاي عروسي از هر چيز ديگر برايتان شيرين تر است.
عكس عروس

از خودتون سلفي بگيريد . براي داشتن خاطره انگيز ترين عكس عروس و داماد در تالار علاوه بر عكس هاي عكاس مراسم و دوستان ميتوانيد از خودتان سلفي بگيريد. 

 

عكس لباس عروس

مطمئناً شما چند صد عكس از خودتان در لباس عروس خواهيد داشت، اما باز هم يادآوري لحظه اي كه لباس خود را براي اولين بار ديديد و تصور كرديد كه اين لباس زيبا، هماني است كه در هميشه در رؤيايتان بوده، خالي از لطف نيست. پس از لباس عروس آويخته يك عكس بگيريد تا اين حس را جاودانه كنيد و براي هميشه عكس لباس عروستان را ببينيد.


عكس عروسي

بعد از جاري شدن خطبه عقد و زمانيكه با آقاي داماد زن و شوهر اعلام ميشويد، عكس بگيريد! اين عكس دو نفره همان عكس عروسي است . هر چه قدر بيشتر مدل عكس ديده باشيد و تمرين كرده باشيد ميتوانيد عكس عروسي بهتري بگيريد .


عكس ماشين عروس

عكس ماشين عروس در مجموعه ساير عكس ها خيلي ديدني است و يكي از مهم ترين دغدغه هاي داماد در روز عروسي است، ميتوانيد از دوستان داماد بخواهيد كه عكس ماشين عروس را فراموش نكند


عكس مدل موي عروس

از همه چيز عكس هاي واضح و زيبا بگيرد، از جزئيات آرايش و مدل موي عروس ، صورت، تاج و آرايش تا سرويس طلا و زيور آلات عروس؛ به اين ترتيب دقت و سليقه اي را كه براي انتخاب تك تك جزئيات مراسم به خرج داده ايد را در خاطرات باشكوهتان ثبت مي كنيد .


عكس دسته گل عروس

مطمئناً عكس گرفتن از دسته گل ها را فراموش نخواهيد كرد، عكس دسته گل عروس را بعداً براي تعريف داستان روز عروسي نيز لازم داريد.


عكس كيك عروسي

انتخاب كيك عروسي شما، به اندازه دسته گل و سفره عقد برايتان مهم بوده است، پس به عكاس بگوييد از آن عكس بگيرد تا زيبايي و خاص بودن آن را پس آن كه خورده شد، هميشه به خاطر داشته باشيد.


 

عكس هاي آماده شدن

براي مراسم ازدواج به اندازه عكس هاي اصلي مراسم خاطره انگيز هستند، عكس هاي شاد پيش از مراسم، عكس عروس پيش از آرايش، در حال آرايش صورت و موي عروس و هم چنين آماده شدن ساقدوش هاي عروس. البته طرف ديگر مراسم را نيز فراموش نكنيد، عكس داماد با ساقدوش ها، در حال آماده شدن و بستن كراوات داماد و ... نيز بسيار با ارزش هستند


عكس كيك عروسي

انتخاب كيك عروسي شما، به اندازه دسته گل و سفره عقد برايتان مهم بوده است، پس به عكاس بگوييد از آن عكس بگيرد تا زيبايي و خاص بودن آن را پس آن كه خورده شد، هميشه به خاطر داشته باشيد.

حلقه ازدواج

شما دو تا عكس لازم داريد، يك عكس از شما با حلقه ازدواج در دست و زمينه لباس عروسي كه به تن داريد و يك عكس ديگر از دو حلقه ازدواج، كه نشان دهنده پيوند شماست، البته حالت كلاسيك اين عكس حلقه ها در دستان عروس و داماد است. 


كارت عروسي

عروس و داماد معمولاً عكس گرفتن از كارت عروسي را فراموش مي كنند چون كارت عروسي مانند دسته گل عروس و كيك عروسي بخشي از جزئيات روز عروسي نيست و آماده كردن و فرستادن كارت عروسي كاري است كه شما چند هفته قبل انجام داده ايد. پس خوب است از يكي از ساقدوش ها بخواهيد كه كارت عروس را به همراه بياورد تا بتوانيد به موقع و با ايده هاي عالي از آن عكس بگيريد. در اين آلبوم چندين عكس زيبا و جديد از كارت عروسي را خواهيد يافت.


جزئيات لباس داماد

شما براي انتخاب جزئيات مورد نياز داماد نيز به همان اندازه وقت گذاشته ايد، پس يادتان باشد كه در يك شات زيبا اين عشق و احساس را نشان دهيد.

 


گل داماد

داماد اين گل كوچك را در جواب دسته گل عروس در جيب كت خود گذاشته است، پس شايسته است يك عكس زيبا از آن داشته باشيد. 


اولين ديدار عروس و داماد

اولين لحظه اي كه داماد ملكه رؤياهايش را مي بيند را ثبت كنيد، اين لحظه بدون شك يكي از زيباترين لحظات روز عروسي شماست.


اولين ديدار عروس با پدر و مادرش

پدر و مادر عروس، سال ها دختر دلبندشان را با اميد و آرزو براي ورود به زندگي جديدش آماده كرده اند. اولين لحظه اي كه پدر و مادر عروس دختر زيبايشان را در لباس عروس مي بينند، لحطه زيبا و خاطره انگيزي است.


عكس عروس و داماد با ساقدوش ها

پيش از شروع مراسم، به همراه ساقدوش هاي عروس و داماد چند دقيقه اي بدون دغدغه بنشينيد و استراحت كنيد و چند عكس معمولي بگيريد.


عكس ساقدوش ها و دسته گل هايشان


يك لوكيشن خاص بسازيد و از ساقدوش هاي عروس و داماد عكس تكي بگيريد، هر يك از ساقدوش ها اخلاق و شخصيت منحصر به فردي دارند كه شما به همان دليل آن ها را دوست داريد و اين شخصيت در عكس تكي از آن ها به خوبي نمودار است. از اين عكس ها يك كلاژ تهيه كنيد و اين مجموعه را به عنوان هديه براي تشكر از ساقدوش هاي عروس و داماد به آن ها بدهيد، مطمئن باشيد شگفت زده خواهند شد.

يك عكس اسپرت به همراه خانواده

اين عكس زيبا به همراه خانواده خودتان، با پدر و مادر و خواهر و برادرتان، مي تواند شادي امروز خانواده شما را به خوبي ثبت كند، البته به آقا داماد نيز پيشنهاد كنيد اين عكس را به همراه خانواده خود داشته باشد.


عكس سفره عقد و آينه و شمعدان

از عكاس خود بخواهيد از جزئيات زيباي سفره عقد و هم چنين آينه و شمعدان شما عكس بگيرد و آن ها را به زيبايي ثبت كند.


عكس عروس در حال خوانده شدن خطبه عقد

در لحظه روحاني خواندن خطبه عقد، در حالي كه تور زيباي عروس صورتش را پوشانده، وقتي با هزار اميد و البته كمي نگراني و اضطراب در دل به مرد رؤياهايش بله مي گويد، چه احساسي خواهد داشت؟! عكس ها به خوبي احساسات و شكوه لحظات را ثبت مي كنند.


كودكان زيبا

خيلي زيباست كه از كودكان زيبايي كه لباس عروس و داماد پوشيده اند و در مراسم همراه شما هستند، عكس هاي زيبا بگيريد. وقتي بزرگ شدند، اين عكس هاي زيبا عشق و علاقه شما را به آن ها نشان خواهد داد.


لحظات عاشقانه 

اين آلبوم عروسي شماست، اگر از عكاس خود انتظار داريد كه از لحظات عاشقانه شما عكاسي كند، حتماً به او بگوييد، مي توانيد نمونه اي از اين عكس ها را به او نشان دهيد تا با سليقه شما آشنا باشد.


شادي بعد از گفتن بله عروس

اين يكي از شادترين و زيباترين عكس ها در آلبوم شما خواهد بود، آن را از دست ندهيد.


داماد بعد از خواندن خطبه عقد

چهره داماد بعد از گفتن بله و خواندن خطبه عقد، سرشار از احساس است، ثبت اين لحظه را فراموش نكنيد.


عكس گرفتن از لحظات خاص

اگر براي مراسم عروسي خود، برنامه يا اتفاق خاصي را تدارك ديده ايد، مانند آتش بازي، پرواز كبوتران يا... زمان انجام آن را به عكاس خود بگوييد تا به موقع آن ها را ثبت كند.



دكوراسيون و گل آرايي محل مراسم

جزئيات دكوراسيون و گل آرايي باغ يا تالار عروسي خود را فراموش نكنيد.


ميهمانان عزيز مراسم

از يكي از ساقدوش هاي خود بخواهيد ميهمانان و خصوصاً بستگان نزديك شما مانند مادربزرگ و پدربزرگ ها، خاله و عموي عروس و داماد را به عكاس معرفي كند تا عكاس بتواند از آن ها در طول مراسم عكس هايي بگيرد. به اين ترتيب پس از مراسم مي توانيد حال و هواي مهمانان جشن عروسي خود را ببينيد و دريابيد.


سند ازدواج

از لحظه امضاي سند ازدواج خود عكس داشته باشيد، اين لحظه اي است كه شما به طور رسمي با دنياي مجردي خداحافظي مي كنيد و متأهل مي شويد.


اگر عروسي شما در باغ يا فضاي باز برگزار مي شود

پيشنهاد مي كنيم از محل مراسم خود عكس هايي بگيريد كه كل فضا و حال و هواي مكان را نشان دهد، اين عكس ها مي تواند عكس هوايي باشد.


ميز شام عروسي

از عكاس جشن عروسي خود بخواهيد جزئيات ميز شام و غذا و پذيرايي مراسم را به خوبي ثبت كند.


گروه موزيك

از گروه موزيك مراسم خود عكس بگيريد تا ببينيد گروهي كه مهمانان شما را تمام شب به حركات موزون واداشته چگونه بوده اند.


اولين رقص عروس و داماد

اولين رقص عروس و داماد، پر از عشق و احساس است، از عكاس جشن عروسي خود بخواهيد اين لحظه را براي شما ثبت كند.


پايان مراسم

در پايان ثبت لحظات پاياني مراسم، خداحافظي پر احساس عروس و داماد با پدر و مادرشان و رهسپار شدن به سوي خانه عشق و اميدشان را به خاطر داشته باشيد تا جاي اين عكس ها و لحظات خاطره انگيز در آلبوم شما خالي نماند.

 

#عكس عروس و داماد در تالار

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۲۵:۴۱ ] [ نوعروس ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب