نوعروس
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 12
افراد آنلاین : 1
همه : 2455
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

باغ هاي عروسي تهران

Related image

به نظر شما كدام فصل براي برگزاري جشن عروسي مناسب تر است؟ اگر بخواهيد يكي از فصول را براي جشن عروسي انتخاب كنيد، ترجيحتان كدام است؟

 

واقعا بهترين فصل براي برگزاري مراسم عروسي چه فصلي است؟ بياييد با هم نگاهي به مزايا و مزيت‌هاي برگزاري مراسم در فصل تابستان و زمستان بيندازيم تا به شما كمك كنيم كه بهتر تصميم بگيريد.

هواي عالي تابستان

اگر شما در فصل تابستان ازدواج مي‌كنيد، مطمئنا با هوايي خوب و عالي روبه رو خواهيد شد. تابش نور خورشيد زيبايي عكس‌هايتان را چندبرابر مي‌كند. همچنين مهمان‌هايتان مي‌توانند از يك مهماني در فضاي بيرون و هواي مناسب لذت ببرند. هرچند هميشه لازم است كه فضاي داخلي را هم آماده كنيد چون گاهي اوقات هوا هم سر ناسازگاري مي‌گذارد!

ما هم مثل ديگران هواي آفتابي را دوست داريم ولي درحاليكه يك روز گرم و آفتابي مي‌تواند لذت بخش و خوب باشد ممكن است مشكلاتي را هم به وجود آورد؛ شايد گرماي زياد برخي از مهمان‌ها را اذيت كند، پس حتما چند سايبان براي افرادي كه دوست دارند در سايه بشينند، در نظر بگيريد. همچنين ممكن است عده‌اي رطوبت زياد را دوست نداشته باشند، بنابراين بهتر است انواع نوشيدنيهاي خنك را براي سرو در نظر داشته باشيد.

عكاسي فوق العاده در تابستان

همه مي‌دانند كه نور تا چه اندازه نقش مهم و كليدي را در عكاسي ايفا مي‌كند. بنابراين شما مي‌توانيد عكس‌هاي زيبايي را از مراسم عروسي تابستاني خود داشته باشيد. اما فراموش نكنيد كه نور شديد آفتاب ممكن است باعث ناراحتي چشمان شما شود. پس از عكاس خود بخواهيد كه ترجيحا شما را در فضاهايي براي عكاسي قرار دهد كه نور آفتاب اذيتتان نكند و همچنين روي صورتتان سايه نيافتد.

تعطيلات تابستاني و عروسي 

بيشتر خانواده‌ها زماني از تابستان را براي سفرهاي سالانه خود در نظر مي گيرند . شما براي اينكه از حضور مهمانهايتان مطمئن شويد بهتر است از چند هفته زودتر تاريخ مراسمتان را به آشنايان و دوستان اطلاع دهيد تا آنها در آن زمان برنامه سفري نگذاشته باشند.

زمستان، فصل ركود

يكي از مزاياي برگزاري مراسم عروسي در فصل زمستان اين است كه به احتمال زياد راحت‌تر مي‌توانيد مكاني مناسب براي برگزاري جشن‌تان پيدا كنيد و از آنجاييكه در فصلي ازدواج مي‌كنيد كه كمتر مراسم عروسي در آن برگزار مي‌شود، مي‌توانيد با قيمت مناسبتري مراسم خود را جشن بگيريد.

نورپردازي زيبا در زمستان

شما مي‌توانيد براي نورپزدازي مراسم خود از شمع يا چراغ‌هاي ال اي دي استفاده كنيد و فضاي مكان برگزاري را رومانتيك‌تر كنيد. همچنين سرو كردن شيريني‌هاي گرم هم يكي ديگر از مزاياي عروسي كردن در زمستان است!

استفاده از شنل، كت و... در فصل سرد

شما مي‌توانيد از يك شنل يا كت مخملي براي گرم نگاه داشتن خود استفاده كنيد و مطمئن باشيد كه جذابيتتان را هم چند برابر مي‌كند. البته دقت داشته باشيد كه تهيه كردن چنين چيزي هزينه‌هايتان را هم بالا مي‌برد. اگر دوستي را مي شناسيد كه مي‌تواند به شما كت يا شنل خود را قرض دهد، بهتر است از اين گزينه استفاده كنيد يا از مزون اجاره كنيد.

برف و سرما در مراسم زمستان

ممكن است شما آرزوي عروسي در برف را كرده باشيد و خدا هم آرزويتان را برآورده كرده باشد. اما به ياد داشته باشيد كه بارش برف معمولا رفت و آمد را براي مهمانهايتان سخت‌تر خواهد كرد.

اگر بخواهيد يكي از فصول زمستان يا تابستان را براي عروسي تان انتخاب كنيد، كدام را ترجيح ميدهيد؟

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۲۶:۲۵ ] [ نوعروس ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب