نوعروس
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 21
افراد آنلاین : 1
همه : 2472
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

لباس عروس انتخاب كردن كار ساده اي نيست ؛در عين حال كار سختي هم نيست وقتي بتوانيد با كمك و استفاده از نظرات متخصصان لباس عروسي تان را انتخاب كنيد .

انتخاب لباس عروس يكي از مهمترين خريدهاي مربوط به جشن عروسي است كه اغلب عروس خانم ها روي آن خيلي حساس هستند و گاهي به خيال اين كه بهتر است از نظرات مختلف در هنگام خريد لباس عروس بهره مند شوند روز خريد لباس عروسي تعداد زيادي از دوستان و افراد فاميل را همراه مي برند در حالي كه بهتر است فقط دونفر را همراه خود ببريد. در غير اينصورت در ميان نظرات و سليقه هاي مختلف سردرگم خواهيد شد.

 

انتخاب از بين چندين لباس عروس

برخي از عروس ها مي پرسند براي انتخاب لباس عروس بايد حداقل چند لباس را امتحان كنند؟ اين در حالي است كه واقعا عدد دقيقي براي پاسخ به اين پرسش وجود ندارد. اين دقيقاً به شخصيت شما بستگي دارد و اين كه آيا مي دانيد كه چه چيزي براي شما مناسب است يا خير؟!

 

icon-content-soutitre.pngاز پوشيدن لباس هايي كه گران تر از بودجه شما است بپرهيزيد. اين كار باعث مي شود كه همه لباس هاي ديگر كه براي شما مناسب است به نظرتان زشت و بي رنگ و رو بيايد

بعضي از عروس ها به سادگي بعد از دو بار امتحان كردن، لباس مورد نظر خود را مي يابند در حالي كه بعضي بايد حداقل 10ها لباس را بپوشند تا لباس دلخواه خود را انتخاب كنند. فقط به ياد داشته باشيد كه هر چه تعداد بيشتري لباس را امتحان كنيد، بيشتر خسته مي شويد و امكان اين كه بگوييد " آها اين لباس دلخواه من است" كم تر مي شود.

 

لباس عروس هاي گران را امتحان نكنيد

 لباس مناسب شما لباسي است كه در آن احساس راحتي و اعتماد به نفس مي كنيد. درضمن بايد بدانيد كه براي هر مقدار بودجه مي توان لباس عروس زيبايي را يافت كه براي شما مناسب باشد. اولين توصيه اين است كه به مغازه هايي برويد كه لباس هايي مناسب با بودجه شما را دارند. درباره بودجه خود با مشاور مزون صحبت كنيد تا لباس هايي متناسب با بودجه تان را به شما نشان بدهد و در آخر بايد بگويم كه از پوشيدن لباس هايي كه گران تر از بودجه شما است بپرهيزيد. اين كار باعث مي شود كه همه لباس هاي ديگر كه براي شما مناسب است به نظرتان زشت و بي رنگ و رو بيايد.

 

نگهداري از لباس عروس

شما بايد اطمينان داشته باشيد كه لباس شما در بهترين حالت قرار دارد. بايد آن را در حالت عمودي به ديوار بياويزيد و يا از سقف آويزان كنيد و مواظب باشيد كه لكه دار نشود. هم چنين مطمئن شويد كه دسته گل، لباستان را كثيف نمي كند. يك نخ و سوزن كوچك در كيف دستي عروس همراهتان داشته باشيد يا به خواهر يا مادرتان بسپاريد تا در صورت آسيب ديدن لباس و يا افتادن دكمه اي از آن بتوانيد آن را ترميم كنيد.  هرگز در روز عروسي، از مواد برنزه كننده بدن به صورت دستي استفاده نكنيد و يا بر روي لباستان مستقيماًعطر نزنيد.

 

منبع: 

لباس عروس 

لباس نامزدي 

لباس عقد 

دانتل چيست 

عكس عروس

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۱۱:۳۴ ] [ نوعروس ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب