نوعروس
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 12
دیروز : 21
افراد آنلاین : 1
همه : 2483
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

درمان جوش صورت راه حل خانگي هم دارد. اين بار براي خلاصي از جوش صورت اين نسخه 14 روزه را امتحان كنيد.

 

 

همه چيز را امتحان كرده‌ايد؟ بخش قابل توجهي از حقوق‌تان را براي تهيه كرم‌هاي معجزه‌بخش خرج كرده‌ايد و از حجامت گرفته تا گياهخواري را هم تجربه كرده‌ايد، اما فايده‌اي نداشته؟ تصور مي‌كنيد جوش‌هاي روي پوست‌تان از هيچ راهي رام نمي‌شوند و در روز عروسي هم دست از سر شما برنمي دارند؟ شايد براي بازسازي پوست آسيب‌ديده‌تان، تنها به كمي حوصله نياز داريد.

 

مواد لازم براي درمان جوش صورت

• پاك‌كننده گوگردي

• مرطوب‌كننده بدون چربي

• سرم ويتامين A

• كپسول روغن ماهي

• ماسك خاك رس

 

14 روز تا صورتي بدون جوش!

روز اول: دست‌اندازهاي روي پوست‌تان را لمس نكنيد. تحريك كردن جوش‌ها نه‌تنها كمكي به از بين رفتن‌شان نمي‌كند، بلكه ظاهر آزاردهنده‌تري را هم براي‌شان مي‌سازد.

روز دوم و سوم:نتيجه آزمايش‌هاي‌تان را به يك متخصص زنان نشان دهيد. شايد نوسانات هورموني براي پوست‌تان مشكل‌ساز شده باشد.

روز چهارم: اگر اوضاع هورموني‌تان بسامان بود، بايد نگاهي به رژيم غذاييتان بيندازيد. كربوهيدرات‌هاي غير ضروري و قندهاي فرآوري شده را بي‌خيال شويد تا التهاب پوست‌تان بخوابد.

روز پنجم: حالا كه كندن جوش‌ها از سرتان افتاده، كمي به تميز شدنش فكر كنيد. شب‌ها صورت‌تان را با يك پاك‌كننده حاوي گوگرد كه ضدعفوني كننده و ضدالتهاب باشد پاك كنيد و صبح‌ها به جاي صابون زدن به پوست آن را با آب خالي بشوييد تا خشك‌تر نشود. براي تهيه پاك‌كننده‌ها مي‌توانيد بسته به جيب‌تان تصميم بگيريد. اگر براي‌تان كم هزينه بودن پاكسازي پوست مهم است، مي‌توانيد از پاك‌كننده‌هاي ايراني كه 10درصد گوگرد دارند كمك بگيريد.

روز ششم: به جاي سابيدن پوست‌تان با حوله بعد از شستنش آن را با يك دستمال يكبار مصرف خشك كنيد تا باكتري‌ها به جان پوست‌تان نيفتند.

روز هفتم: يك لوسيون بدون چربي كه حاوي گياهان دارويي است به برنامه مراقبت از پوست‌تان اضافه كنيد. درست است كه در حال مبارزه با چربي‌هاي پوست‌تان هستيد اما نبايد اجازه كاملا خشك شدن را هم به پوست‌تان بدهيد.

روز هشتم تا دهم: يك شب در ميان به اندازه يك نخود از سرم يا پماد ويتامين A را روي تمام صورت‌تان بماليد. ممكن است در ابتدا پوست‌تان تحريك شود و اين كار كمي آزاردهنده به نظر برسد اما اين يكي از بهترين راه‌هاي مبارزه باچين و چروك براي صاحبان پوست‌هاي خشك است.

روز يازدهم: براي سم‌زدايي از پوست‌تان، خوردن سبزيجات تيره را آغاز كنيد و هر روز حداقل 510 ميلي‌گرم روغن ماهي هم در رژيم‌تان بگنجانيد. براي دفع سموم از پوست‌تان به امگاها نياز داريد. پس مصرف روغن ماهي را فراموش نكنيد يا اينكه از داروخانه قرص روغن ماهي بخريد.

روز دوازدهم: اين روزها بازار ماسك‌هاي عجيب و غريب پوست داغ است اما بهتر است در مقابل وسوسه خريد اين ماسك‌هاي خوش رنگ و لعاب مقاومت كنيد و تنها با تهيه يك ماسك خاك رس از فروشگاه بيرون بياييد. اين ماسك دواي پوست‌هاي آكنه‌اي و جوش‌هاي سرسياه است. پس هر جوشي كه سر مي‌زند را با كمك يك نوك انگشت از اين ماسك خشك كنيد.

روز سيزدهم: اگر چربي پوست‌تان دليل بروز جوش‌هاست، بهتر است يك بار ديگر برچسب روي لوازم آرايش‌تان را بخوانيد و از چرب نبودن‌شان مطمئن شويد.

روز چهاردهم: درست است كه آلودگي پوست مي‌تواند شما را جوش‌جوشي كند، اما تصور نكنيد شستن لحظه به لحظه پوست كمكي به حذف آكنه‌ها مي‌كند. شستن بيش از حد محل آكنه‌ها، جوش‌ها را حساس‌تر مي‌كند و باعث ترشح مواد درون‌شان در گوشه‌هاي بيشتر پوست مي‌شود.

 

پكيج ضد جوش بخريد

اگر حوصله درمان دو هفته‌اي را نداريد و عروسي تان نزديك است و يا ميخواهيد به مهماني برويد و نگران جوش هاي سرزده و ناخوانده هستيد، پيشنهاد ويژه اي برايتان داريم. بر اساس نتايج تحقيقات علمي ، خاصيت عصاره درخت چاي در كنترل و بهبود جوش صورت ( آكنه ) و به عنوان يك ضد عفوني كننده مؤثر در از بين بردن باكتري‌هاي ايجاد كننده آكنه ثابت شده است.

محصولات با عصاره روغن درخت چاي غني شده و به صورت اختصاصي براي پيشگيري، كنترل چربي، ماندگاري آرايش، برطرف كردن جوشهاي ناگهاني و شادابي پوست براي شما مناسبند. محصولاتي مثل ژل پاك كننده صورت براي پوست هاي چرب و جوشدار، محلول خشك كننده جوش و هم چنين قلم ضد جوش را كه همگي حاوي عصاره درخت چاي هستند از داروخانه ها و بوتيك هاي معتبر تهيه كنيد.

شما هم روش خانگي خاصي براي درمان جوش هاي صورت تان داريد؟ اگر روشي سراغ داريد يا همين پكيج ۱۴ روزه را امتحان كرديد، نتيجه را با ما درميان بگذاريد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۲۲:۵۱ ] [ نوعروس ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب