نوعروس
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 11
افراد آنلاین : 1
همه : 2423
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

10 نكته طلايي كه هر عروسي بايد در انتخاب آرايشگر عروس روز عروسيش به آنها توجه كند وگرنه ممكن است پشيمان شود!

اگر در گير و دار پيدا كردن آرايشگري هستيد كه از يك طرف موهايتان را به زيباترين شكل ممكن بيارايد و آرايش صورتتان را هم خراب نكند و از طرف ديگر به جاي آرايش شما را تبديل به يك آدم جديد نكند، بدانيد كه تنها نيستيد و بسياري از عروس‌هاي جوان در سراسر دنيا با شما هم عقيده هستند. بنابراين اگر مي خواهيد آرايشگر مناسبي را براي آرايش روز عروسي تان انتخاب كنيد اين 10 نكته مهم را كه حاصل تجربه يك عروس واقعي است، به خاطر بسپاريد.

سلام غريبه

قبل از اينكه پاي قرارداد آرايش كامل عروس را امضا كنم بنا به نصيحت دوستانم تصميم گرفتم كه از آرايشگرم بخواهم موهايم را درست كند. البته قبلا هم براي كوتاه كردن مو پيش اين آرايشگر رفته بودم ولي اينبار فرق داشت چون قرار بود مرا براي بهترين روز زندگيم آماده كند. وقتي كه كارش تمام شد توي آينه چشمم به غريبه‌اي افتاد كه از بين آن همه مه و بخار اسپري مو، به من زل زده بود. چشم‌هايش را مي شناختم، اما باقي جزئيات صورتش كاملا ناآشنا بود. دختر توي آينه يك تكه موي تاب خورده و پف كرده به سبك قديمي بالاي سرش داشت و باقي موها دور تا دور سرش بافته شده بود. به سختي مي توانستم گيره هاي درخشاني را كه روي سرم گذاشته بودند، تشخيص بدهم چون همه چيز لاي موهاي پيچ خورده گم شده بود. 
قهرمان من در دنياي مد "كيت ميدلتون" بود كه عكسش را با مدل موي دلخواهم به آرايشگر نشان داده بودم ولي اين چيزي كه روي سرم كاشته بودند، كوچكترين شباهتي به موهاي بافته شده و تاب خورده ميدلتون نداشت. 
دوستي كه همراهم بود، دلجويانه گفت:‌«قشنگه،ولي خودت نيستي!»
درس اول: هيچ وقت به تنهايي براي انتخاب آرايشگر به سالن‌هاي مختلف نرويد. حتما دوستي را همراه خود ببريد كه هم صادق باشد و هم آنقدر رك كه حقيقت را به شما بگويد.

به آرايشگر هميشگي اعتماد نكنيد!

نفس عميقي كشيدم و سعي كردم تغييراتي را كه دلم ميخواست توي آينه به آرايشگر نشان بدهم. تند و سريع مچ دستش را تكان داد و گفت: «ولي اين چيزهايي كه ميگي همون چيزي نيست كه مي‌خواي!» دوستم خواست ميانه را بگيرد و پرسيد: «بهتر نيست گيره‌ها را كمي عقب تر ببريد؟» پاسخ آرايشگرم كه دو سه سالي بود ماهي يكبار مي‌ديدمش و زير دستش مي‌نشستم، اين بود كه : «براي چي بايد همچين كاري بكنم؟ واقعا مسخره است.» البته همه اين ها را با لحن شيرين يك آدم دلسوز مي‌گفت. وحشتناك بود. قيافه‌ام توي آينه ديدني شده بود كافي بود كسي سوالي از من بپرسد تا بزنم زير گريه. بعد از چند هفته پر استرس خريد وسايل خانه، لباس، كفش و... بغضم آماده تركيدن بود. 
بله، من از آن عروس‌هايي بودم كه به خاطر يك مسئله احمقانه در آرايشگاه عروس  گريه مي كنند، اما دليلش واقعا اين نبود. اگر اين آرايشگرغريبه بود، به راحتي برايش توضيح مي دادم كه گيره ها را كجاي موهايم قرار دهد. اما من اينكار را نكردم چون هميشه موهايم را خيلي خوب كوتاه مي كرد و حتي براي مهماني‌ها هم موهايم را خيلي خوب درست كرده بود. شايد روز بسيار سختي راپشت سر گذاشته بود. به هر حال تشكر كردم و بلند شدم و به محض بيرون آمدن جستجوي كاملي را براي پيدا كردن يك آرايشگر ديگر شروع كردم. 
درس دوم: شخصي كه موهاي شما را هميشه خيلي خوب كوتاه و آرايش مي كرده دليل نمي شود كه بتواند براي روز عروسي‌تان همان مدل موي مورد علاقه شما را درست كند. حداقل چهار تا پنج ماه زودتر وقت بگيريد تا فرصت تست كردن آرايشگر را داشته باشيد. 

اندر فوايد اندازه گيري وقت

دفعه بعد پيش يك غريبه رفتم. هم اميدوار بودم وهم خودم را براي بدترين ها آماده كرده بودم. چند تا عكس از مدل دلخواهم به آرايشگر نشان دادم و او سرش را تكان داد كه يعني متوجه جزئيات شده است. شانه را برداشت و زمان سنجش را روشن كرد. 
درس سوم: حدود زماني را كه براي درست كردن موهايتان لازم است، در نظر داشته باشيد تا روز عروسي دچار استرس نشويد و به موقع به همه كارهايتان برسيد.

دقت فراموش نشود

همانطور كه موهايم را پيچ و تاب مي داد، اسپري مي زد و حالت مي داد، شروع به صحبت كرديم. من كه خيالم از برخورد خوب او راحت شده بود، بي خيال همه چيز شدم. و اين يك اشتباه بزرگ ديگر بود! 
درس چهارم: دقت كنيد! از آرايشگرتان بخواهيد كه در مراحل مختلف پشت موهايتان را از زواياي گوناگون به شما نشان دهد تا هرتكه‌اي را كه دوست نداشتيد، پيش از آنكه دير شود درست كنيد.

باقي مطالب را در مقاله آرايشگاه عروس سايت نوعروس دنبال كنيد

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۴۹:۱۰ ] [ نوعروس ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب