نوعروس
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 21
افراد آنلاین : 1
همه : 2478
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

باغ تالار عروسي چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

 

انتخاب باغ تالار – يكي از مهمترين و اصلي ترين بخش هاي برنامه ريزي جشن عروسي، انتخاب باغ تالار محل برگزاري مراسم است. حداقل شش ماه قبل از تاريخ برگزاري عروسي خود بايد نسبت به انتخاب تالار عروسي خود اقدام كنيد. براي انتخاب تالار يا باغ تالار عروسي، بايد نكات ريز و درشت را در نظر بگيريد و معيارهاي زيادي را در ذهن داشته باشد. در اينجا برخي از مهمترين معيارها براي انتخاب باغ تالار محل برگزاري عروسي را ذكر مي كنيم.

ميز شام عروس و داماد,تشريفات عروسي,خدمات مجالس,باغ تالار عروسي

براي انتخاب تالار يا باغ عروسي، بايد نكات ريز و درشت را در نظر بگيريد

موقعيت و دسترسي شهري:
باغ محل برگزاري جشن عروسي شما مي بايست از نظر موقعيت جغرافيايي و دسترسي شهري ، وضعيت مناسبي داشته باشد. شايد مهمترين موضوع در انتخاب باغ عروسي همين باشد. چرا كه مهمانان شما مي بايست اين مسير را طي كنند و چنانچه دسترسي به محل برگزاري عروسي شما بنا به دلايلي مثل : ترافيك و يا واقع شدن در خارج از شهر ، مشكل باشد باعث كلافه شدن و خستگي مهمانان شما خواهد شد. از طرفي سعي كنيد باغ محل برگزاري عروسي را در نزديكي آرايشگاه عروس و آتليه عكاسي خود انتخاب كنيد چرا كه خود شما هم مي بايست اين مسير را طي كنيد و چنانچه اين اماكن دور از هم باشند ، دير در جشن خود حاضر خواهيد شد. هيچ چيز بد تر از اين نيست كه عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.

ظرفيت سالن پذيرايي عروسي:
وسعت تالار يا باغ محل برگزاري جشن عروسي شما ارتباط مستقيم با تعداد مهمانان شما دارد. اگر تعداد مهمانان شما كم هستند، سالن بزرگ و وسيع براي برگزاري عروسي شما مناسب نيست چرا كه مهمانان شما در آن پراكنده مي شوند و عروسي شما خلوت و سرد به نظر مي رسد. بنابراين در صورتي كه تعداد مهمانان شما كم هستند ، يك سالن كوچكتر را براي پذيرايي در نظر بگيريد. در ضمن درهر صورت ، از مسئول باغ سوال كنيد كه در صورت لزوم آيا صندلي اضافه براي پذيرايي دارند يا خير؟

باغ عروسي,انتخاب باغ عروسي,جشن عروسي

وسعت تالار يا باغ محل برگزاري جشن عروسي شما ارتباط مستقيم با تعداد مهمانان شما دارد

سقف سالن پذيرايي:
سقف سالن پذيرايي بايد بلند باشد. سالن هاي با سقف كوتاه دلگير هستند و مهمانان احساس خفگي خواهند كرد. سقف سالن از نكاتي است كه حتما بايد در هنگام انتخاب باغ محل برگزاري عروسي ، به آن دقت كنيد.

پاركينگ اتومبيل ها:
پاركينگ يكي از مهمترين امكاناتي است كه بايد به آن توجه كنيد. باغي كه جشن عروسي خود را در آن برگزار مي كنيد حتما بايد مجهز به پاركينگ براي اتومبيل ها باشد. قطعا بيشتر مهمانان شما با اتومبيل شخصي خود به عروسي شما مي آيند و علاقه ندارند مدت زيادي را در خيابان هاي اطراف به دنبال جاي پارك بگردند و در نهايت نگران امنيت اتومبيل خود باشند. خصوصا اگر ساكن شهرهاي بزرگ و شلوغي مثل تهران هستيد حتما به اين ويژگي توجه كنيد.

روكش صندلي ها و روميزي ها:
در هنگام انتخاب باغ عروسي، به رنگ و جنس روكش ها و روميزي ها توجه كنيد. در ضمن حتما به مدير تالار تاكيد كنيد كه براي مهماني شما، روكش ها و روميزي ها مي بايست تميز باشند و حتي الامكان روز قبل شسته شده باشند و روي اين موضوع پافشاري كنيد تا متوجه حساسيت شما بشوند. در غير اين صورت ممكن است در روز عروسي شما، برخي از مهمانان شاهد روكش هاي صندلي و روميزي هايي باشند كه با انواع و اقسام نوشيدني ها ، لك شده اند.

برگزاري مراسم عروسي,انتخاب تالار عروسي,سالن پذيرايي عروسي

در هنگام انتخاب باغ عروسي، به رنگ و جنس روكش ها و روميزي ها توجه كنيد

ميز شام عروس و داماد:
معمولا سالن هاي پذيرايي، يك ميز جداگانه را براي صرف شام عروس و داماد در نظر مي گيرند و آن را با گل و شمع و … تزئين مي كنند. برخي از سالن هزينه اين ميز را جداگانه محاسبه مي كنند و برخي نيز بعنوان هديه آن را در نظر مي گيرند. به طور كلي اگر از نظر هزينه مشكلي نداشته باشيد، ايده خوبي است و مي تواند شكلي رمانتيك به مجلس شما بدهد. ضمن اينكه در عكس و فيلم عروسي شما نيز ماندگار خواهد شد.

سرويس هاي بهداشتي و ساير امكانات:
سرويس هاي بهداشتي را فراموش نكنيد. خصوصا اگر عروسي شما در فصل هاي سرد سال برگزار مي شود حتما بررسي كنيد كه سرويس هاي بهداشتي به اندازه كافي وجود داشته باشند و در عين حال تميز و بهداشتي هم باشند. علاوه بر اين محل سرويس ها و مسافت آنها تا محل جشن هم خيلي مهم است. امكانات ديگري مثل اتاق بازي بچه ها، رختكن هاي زنانه و … نيز از نكاتي هستند كه مي بايست به آنها توجه كنيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۵۲:۰۱ ] [ نوعروس ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب