نوعروس
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 2434
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
وظايف تشريفات مجالس

 در اين مقاله سعي بر آن شده است تا به منظور آشنايي هر چه بيشتر عروس و داماد ها با خدمات مجالس ، مجموعه اي از وظايف اين موسسات را بيان نماييم . پس در ادامه ي مقاله با ما همراه باشيد. 

نخستين كاري كه موسسات تشريفاتي انجام مي دهند، بررسي سلايق عروس خانم ها و آقا داماد ها است. آنها با بررسي سليقه و ميزان بودجه اي كه زوج ها در نظر گرفته اند، بهترين گزينه ها را به آنها پيشنهاد خواهند داد.

انتخاب يك سالن پذيرايي، باغ عروسي و يا باغ تالار نخستين گاميست كه موسسات تشريفات مجالس و عروسي بايد بردارند. آنها با بررسي ميزان بودجه، تعداد ميهمانان دعوت شده، سليقه ي ميزبان، نوع مراسم و نحوه ي برگزاري مراسم بهترين گزينه كه درخور با اهداف برگزاري باشد را پيشنهاد خواهند داد.

مديريت، تزئين اتاق عقد ، گل آرايي جايگاه و  گل آرايي ماشين عروس از ديگر وظايفي مي باشد كه موسسات تشريفاتي ملزم به انجام آن هستند.لازم به ذكر است كه كليه اين موارد با توجه به سلايق ميزبان انجام خواهد شد.

معرفي و انتخاب يك گروه موسيقي خوب و كاربلد از ديگر وظايفي است كه  تيم تشريفات بايد به عروس و داماد معرفي نمايد. اين گزينه نيز همانند ساير موارد با توجه به بودجه، سليقه, اعتقادات و سن عروس و داماد معرفي مي گردد.

انتخاب يك تيم فيلم برداري قوي از ديگر موارديست كه براي اكثر عروس و داماد ها اهميت دارد. در اين مورد هم مي توانيد روي كمك موسسات تشريفات حساب كنيد! آنها با توجه به سليقه و بودجه ي شما گزينه اي درخور را پيشنهاد خواهند داد. انتخاب يك   آتليه و لوكيشن زيبا و معرفي آن به عروس و داماد از ديگر وظايف تيم تشريفات است.

موسسات تشريفات  فروشگاه هاي معروف و حرفه اي را براي تهيه نمودن كارت هاي عروسي به ميزبان معرفي خواهند نمود.

معرفي اماكني به منظور تهيه ي ماشين عروس از ديگر وظايفي است كه بر عهده ي تيم خدمات و تشريفات است.

معرفي قنادي هاي حرفه اي به عروس و دامادها براي تهيه ي كيك عروسي نيز  از وظايف ديگري است كه مي توان از موسسات تشريفات انتظار داشت.

 كترينگ از ديگر وظايفي مي باشد كه بر عهده ي موسسات خدمات مجالس است. اين موسسات وظيفه دارند كليه خدماتي كه مرتبط به سرو غذا، نوشيدني، ميوه ، شيريني و...  مي باشد را به نحو احسنت تدارك ببينند. استفاده از ظروف شيك و متناسب، روميزي هاي زيبا و تميز و... از نكاتي است كه بايد به آن توجه شود.  

 وظايف خدمات عروسي

 پس از انجام گرفتن كليه امور مرتبط به شب برگزاري مراسم، نوبت به امور مربوط به خدمات عروس و داماد مي رسد. معرفي مزون هاي مطرح به قصد تهيه ي لباس عروس و داماد از ديگر كارهايي است كه به دست تيم تشريفات انجام مي شود. عروس و داماد ها مي توانند با بهره گيري از نظريات آن ها، موارد معرفي شده را به دقت مورد بررسي قرار دهند.

هم چنين عروس و داماد ها  مي توانند سالن هاي زيبايي كه از سوي گروه خدمات مجالس معرفي مي گردد را مورد بررسي قرار دهند و در صورت پسنديدن، با آن ها قرار داد ببندند. 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۰۲:۳۱ ] [ نوعروس ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب