نوعروس
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 12
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 2377
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بهترين طراحي مراسم نامزدي و عروسي

 

مراسم عقد و عروسي ايراني نهايتا برمي گردد به ايران باستان و آئين زرتشت كه معمولا بعد از مراسم شيريني خوران و آشنائي دو خانواده صورت مي گيرد. هزينه مراسم عقد وعروسي به عهده خانواده داماد است و در عوض عروس جهاز به خانه داماد مي آورد.

 

مراسم عقدوعروسي



لباسهاي عروس و داماد از ديرباز هر دو به رنگ سفيد بوده و در اين مراسم گل به گردن داشته اند. اين رسم آئيني زرتشتي است و هنوز در هند و پاكستان مرسوم است كه رنگ سفيد سمبل خلوص و پاكي و بيگناهي است.


عقد بايد به روي زمين چيده شود و عروس و داماد در پائين سفره مي نشينند . عقد درخانه پدر عروس برگزار مي شود . عروس زماني وارد مجلس مي شود كه تمامي مهمانها آمده باشند و داماد بايد در طرف راست عروس بنشيند كه اين نيز بازمي گردد به آئيني زرتشتي. براي سفره عقد معمولا از يك تكه ترمه قديمي كه نسل اندر نسل به خانواده عروس رسيده استفاده مي شود. معمولا ترمه در وسط يك پارچه سفيد قرار مي گيرد كه وسايل عقدبر روي آن چيده مي شود.

 

مراسم عقدوعروسي


عقد معمولا عبارتند از


- آئينه بخت و دو شمعدان (كه سمبل روشنائي هستند و طبق سنن زرتشتي داماد بايد ورود
عروس را از آن آئينه ببيند)



- سيني عاطل و باطل كه تشكيل شده است از هفت دانه و ادويه. خشخاش - برنج - سبزي
خوردن - نمك (براي دور كردن چشم شيطان) - رازيانه - چاي- كندر (براي دور كردن چشم
شيطان)



- نان سنگك كه معمولا با خط خوش بر روي آن مي نويسند "مبارك باد" كه همراه با سبزي
و پنير است. (عروس و داماد بايد از آن بخورند تا شادي به خانه آنها بيايد)



- يك ظرف انار يا سيب

- تخم مرغ - بادام - فندق

- گلاب

- شاخه نبات (براي شروع زندگي شيرين)

- منقل آتش (براي دور نگهداشتن چشم بد از عروس)

- سكه طلا

- اسپند

- دستمالي سفيد بالاي سر عروس (دستمالي كه معمولا بر روي سر عروس و داماد گرفته مي شود و با سوزن و نخ هفت رنگ به نشانه بستن دهان خانواده شوهر دوخته مي شود)

- دو عد كله قند

- يك ظرف عسل (به مناسبت شروع زندگي شيرين)

- نقل - باقلوا - توت شكري - نا ن برنجي - نان نخودچي - نان بادامي - سوهان عسلي

- قرآن ( كه ابتدا از اوستا بجاي آن استفاده مي شده)

- جانماز


خطبه عقد در حضور بزرگان خانواده خوانده مي شود و بعد از آن حلقه ها رد و بدل مي شود و عسل خورده مي شود . بعد از آن مهمانان نزديك خانواده به عروس و داماد جواهرات و سكه هاي طلا هديه مي دهند.

 

مراسم عقدوعروسي



بعد از آن وارد بخش عروسي مي شويم ميهانان بيشتري اضافه مي شوند و معمولا مراسم رقص در اين زمان برگزار مي شود . بعد از ان عروس و داماد براي صرف شام مي روند وميهمانان به آنها اضافه مي شوند. بعد از صرف شام كيك بريده مي شود و عروس و دامادبعد از اتمام مراسم به خانه خودشان مي روند.



در حال حاضر برخي عناصر، رسوم و آداب غربي و همچنين پاره اي از سنن قديمي ايراني به اين مراسم اضافه شده است از قبيل حنا بندان، پاتختي، كه مجددا در بين خانواده هاي
ايراني خيلي طرفدار پيدا كرده است.



مو و صورت عروس و خانواده ي او، رفتن به ماه عسل، ورود عروس با ماشين تزئين شده باگل، تزئين اتاق عقد همه رسومي است كه از آداب غربي به عروسي هاي كنوني وارد شده است. و تكنولوژي جديد كه امكان گرفتن فيلم و ويدئو و دي وي دي را از مراسم مي دهد ويكي از بخش هاي مهم عروسي در حال حاضر مي باشد. و نهايتا بعضي از رسوم كه ريشه آنهامعلوم نيست از كجاست مثل خاموش كردن شمع در شب عروسي با كفش عروس يا گلبرگ كه اين نمي تواند رسمي زرتشتي باشد چون بي احترامي به آتش است.



يا نمونه اي ديگر رقصي است كه جديدا در هنگام بريدن كيك عروسي معمولا توسط خواهرعروس يا يكي از نزديكان وي با چاقو نزيك به محل ايستادن عروس و داماد انجام مي شود.


و اين رقص آنقدر ادامه پيدا مي كند تا بالاخره چاقو به دست عروس و داماد مي رسد وكيك عروسي بريده مي شود. و همچنين تزئينات اتاق عقد و سفره عقد كه تمامي بوسيله سليقه اي شخصي و خانگي معمولا به مراسم اضافه مي شود و در بعضي از موارد ازدكوراتور استفاده مي شود و يا بصورت آماده خريداري مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۱۷:۳۶ ] [ نوعروس ]

 

تشريفات مراسم چيست؟

در عصر حاضر زيبايي و تشريفات مراسم با هر مراسمي همراه است و به آن زيبايي خاصي بخشيده است. وجود تجهيزات سرمايشي و گرمايشي به كمك برگذاري اين  مراسم ها در باغ و ... آمده است و همواره حضور تجهيزات سرمايش و گرمايش بدون اينكه متوجه حضور آن ها شده باشيم درتشريفات مراسم حضور دارند.

تشريفات مراسم در كشور ما سابقه حضور تاريخي دارند به طوري كه شاهزادگان ايراني با برگذاري مراسم و تشريفات زيبا همواره براي جشن هاي خود زيبايي خاصي به ارمغان مي آورده اند. اما به طور خاص در ساليان اخير تشريفات مراسم در كشور ما در دهه اخير مورد توجه عروس و داماد و زوجين قرار گرفته است. اما تشريفات فقط مختص به عروسي نمي باشد. سفارتخانه ها  و  و برگذاري سمينار ها و عقد كنان و ... همگي براي برگذاري مراسم خود نياز به يك گروه مطمين در زمينه تشريفات مراسم دارند.

خدمات ارائه شونده براي تشريفات مراسم را ميتوان اجاره باغ، باغ تالار يا به طور كلي مكان اجراي مراسم، تزيين و دكوراسيون محل برگزاري مراسم، تهيه غذا، گل آرايي تهيه ميوه و...  دانست.

خدمات تشريفات عروسي غزال

گروه تشريفات غرال براي اجراي هرچه بهتر و با شكوه تر تشريفات مراسم در زمينه تشريفات عروسي خدمات زير را ارئه مي نمايد:

فراهم نمودن باغ براي اجراي مراسم

كترينگ

ديزاين

سفره عقد

موزيك

فيلمبرداري

 

محل اجراي مراسم:

تشريفات غزال براي برگزاري يك مراسم زيبا و با شكوه همواره از باغ، باغ تالار و باغ اختصاصي استفاده مي نمايد. اگر مخاطبين براي برگزاري تشريفات خود نيازمند يك باغ باشند، مراسم تشريفات غزال در يك باغ اختصاصي و زيبا  كه داراي سالن هاي متفاوت و مجزا از هم مي باشد ارائه ميشود. اين سالن ها دراي دكوراسيون زيبا، تشريفات زيبا، آبنما،سقف نورپردازي شده، سالن هاي شيشه اي، اتاق عقد و.. مي باشد و براي برگزاري مراسم بسيار عالي است. تمامي اين تشريفات داراي تجهيزات سرمايش و گرمايش هستند.

كترينگ:

تزئين ميز شام با ديزاين بسيار متفاوت از جمله به صورت حرير آراي، شيشه اي و.. يكي ديگر از خدمات تشريفات غرال مي باشد. شام عروسي از مهمترين  قسمت هاي يك مراسم عروسي است. كيفيت غذاي ارائه شده نشان از احترام به مهمانان دارد. تشريفات شام و زيبايي آن ها و همچنين سرو انواع غذا هاي ايراني و فرنگي يكي ديگر از خدمات تشريفات غزال مي باشد.

وروديه : 

 ورودي مراسم و تزئينات آن ها يكي ديگر از خدمات تشريفات غزال است. تشريفات غزال براي تشريفات زيبا در ورودي مراسم نيز گزينه هاي زيادي براي مراجعين خود دارد. استفاده از دكوراسيون، دكوراسيون تشريفات و نورپردازي و... همگي متناسب با سليقه مخاطب مي تواند باعث زيبايي و جلوه بخشيدن به مراسم شود.

عكس برداري و فيلم برداري

عكاسي زيبا از صحنه هاي مختلف و فيلم برداري از تمامي مراسم يكي ديگر ار خدمات تشريفات غزال مي باشد. ثبت يك فيلم زيبا براي هميشه ميتواند اتفاقات خوش لحظات عروسي را براي زوجين ماندگار نمايد. تشريفات غزال با بهره گيري از تيم متخصص فيلم برداري و عكاسي خود براي برگزار شدن بهتر تشريفت مراسم همواره آماده خدمت رساني  مي باشد.

سفره  عقد

سفره عقد يكي از سنتهاي قديمي ايراني است كه در مراسم عقد و يا هنگام عروسي پهن مي‌شود ، سفره عقد در اكثر شهرهاي ايران رواج دارد و در آن شش ظرف كه هركدام محتوي چيزي است كه بيانگر آرزويي براي عروس داماد است، قرار دارد اين ظروف معمولاً شامل : گردو، بادام، فندق، نان و نبات و تخم مرغ مي‌باشند. در ميان اينها ظرف هايي از شيريني و نان پنير وسبزي، جام هايي از عسل و ماست كه كنايه‌اي از شيريني و ترشي دركنار هم در زندگي مشترك مي باشند قرار دارد . طراحي و چيدمان سفره هاي عقد مدرن و كلاسيك متناسب با لباس عروس و آرايش عروس نورپردازي و شمع آرايي اتاق عقد مي باشد . گروه طراحان سفره عقد و گل آرايي تشريفات مجالس ستاره طلايي ماندگار بر اين اساس سفره عقد خوشبختي شما را خواهند چيد تشريفات و خدمات مجالس ستاره طلايي ماندگار داراي مدل هاي خاص و منحصر به فرد سفره هاي عقد اصيل ايراني ، سفره عقد سنتي ، سفره عقد نقره و سفره عقد آينه و كريستال مي باشد .

تجهيزات سرمايش و گرمايش

تشريفات غزال همواره براي فراهم آوردن و ارائه خدمات تجهيزات سرمايش و گرمايش نيز براي مخاطبين خود خدمت رساني مي نمايد. تجهيزات سرمايش و گرمايش براي متعادل ساختن دماي محيط در باغ و سالن ها و ورودي هاي مراسم كاربرد دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۲۲:۴۸ ] [ نوعروس ]

خوب است قبل از مراسم نامزدي و عقد، سنگ هايتان را با نامزدتان وابكنيد تا براي برگزاري نامزدي يا جشن عقد، هيچ نكته ناگفته اي باقي نمانده باشد و همه چيز از قبل مشخص شده باشد.

 

مراسمي با ريشه يوناني!

مراسم نامزدي يا عقد اولين بار در يونان برگزار شد كه البته هيچ شباهتي به نامزدي‌هاي امروزي نداشت. در يونان آن زمان، پدر دختر خانم و خواستگار او رودر رو مي‌نشستند و مردان فاميل و محل آنها را دوره مي‌كردند. خواستگار و پدر دختر خانم در غياب او قرارهاي ازدواج را مي‌گذاشتند بدون اين‌كه به او اجازه اظهار نظر بدهند.

با اين حال اين روزها مراسم نامزدي با آداب كاملا متفاوتي برگزار مي شود. ما در اين جا گام به گام به شما توضيح مي دهيم كه چگونه مي توانيد يك مراسم نامزدي خوب و به ياد ماندني برگزار كنيد.

توافق كنيد

در بيشتر اقوام و شهرهاي ايراني مراسم نامزدي يا عقد را خانواده دختر خانم برگزار مي‌كنند و تمام مخارج آن را هم بر عهده مي‌گيرند و آقا داماد و خانواده با كيك و گل به مراسم مي‌روند. در برخي شهرها مراسم در خانه عروس برگزار مي‌شود اما ميوه و شام مراسم را خانواده داماد تهيه مي‌كنند و به خانه دختر خانم مي‌آورند. بعضي اقوام هم رسم دارند كه خانواده عروس و داماد هر كدام براي فاميل خودشان يك مراسم نامزدي يا عقد ترتيب مي‌دهند. در مورد تمام اين موارد بايد در مجلس بله برون توافق كنيد و مسئوليت‌هاي توافقي را به گردن بگيريد.


۳ ماه فرصت بخريد

تاريخ مراسم نامزدي يا عقد معمولا در مجلس بله برون تعيين مي‌شود كه اغلب يكي از اعياد مذهبي يا تعطيلات آخر هفته است. برخي خانواده‌ها تاريخ نامزدي يا عقد را به زماني موكول مي‌كنند كه تكليف درس، كار و مسكن دختر خانم و آقا پسر معلوم شده باشد. برخي خانواده‌ها هم بعد از آشنايي اوليه ملزم مي‌دانند كه دختر و پسر به عنوان نامزد يا عقدشده به فاميل و آشنايان معرفي شوند. مهم اين است كه عجله نكنيد و دستكم سه ماه زمان بدهيد تا مراسمي آبرومند برگزار شود.

 

 بودجه را تعيين كنيد

خانواده‌اي كه برگزاري مراسم را بر عهده مي‌گيرد بايد دقيقا بداند براي اين مراسم چقدر مي‌تواند خرج كند. بهتر است كيفيت اين مراسم با جشن عروسي كه خانواده داماد برگزار مي‌كند هماهنگ باشد. اگر هزينه اين مراسم براي‌تان سنگين است و بايد خرج جهيزيه را هم بپردازيد حتما بي‌رودربايستي با داماد و خانواده‌اش صحبت كنيد تا دل‌خوري يا كدورت ايجاد نشود. بهترين راه اين است كه دختر و پسر بودجه‌اي كه دارند را روي هم بگذارند وآن را بين جهيزيه، مسكن، مراسم عقد يا نامزدي و جشن عروسي تقسيم كنند.

 

محل برگزاري جشن بايد ...

خانه، باغ، تالار يا پاركينگ؟ بسته به بودجه و تعداد مهماني كه براي مراسم‌تان دعوت كرده‌ايد بايد محلي مناسب را براي مراسم در نظر بگيريد. مي‌توانيد در اين مورد صرفه جويي كنيد در عوض حلقه‌هاي بهتري بخريد.

 

قرارداد ببنديد

اگر مراسم مفصلي را در نظر داريد بد نيست كه مسئوليت برنامه‌ريزي و اجراي آن را بر عهده يك موسسه برگزاركننده بسپاريد. اين موسسات بسته به خدمات پذيرايي و شام انتخابي هزينه هاي كم و زيادي دستمزد مي‌گيرند كه بايد به اين ارقام هزينه كرايه محل جشن، گل آرايي، موسيقي، طراحي ميز نامزدي يا سفره عقد و ساير خدمات دل‌خواه‌تان را بيفزاييد.

 

ايده پردازي كنيد

اگر جشن را خودتان برگزار مي‌كنيد بايد براي كرايه صندلي، تزيين فضا و حتي گل‌آرايي از قبل ايده‌هايي را در ذهن داشته باشيد. براي اين منظور مي‌توانيد از اينترنت، مجلات و كتاب‌هاي طراحي مجالس كمك بگيريد و به تدريج وسايل مورد نياز اين تزيينات را تهيه كنيد.

باقي مطالب را در مقاله برگزاري مراسم نامزدي با قيمت مناسب از سايت نوعروس دنبال كنيد


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۱۳:۵۷ ] [ نوعروس ]
وظايف تشريفات مجالس

 در اين مقاله سعي بر آن شده است تا به منظور آشنايي هر چه بيشتر عروس و داماد ها با خدمات مجالس ، مجموعه اي از وظايف اين موسسات را بيان نماييم . پس در ادامه ي مقاله با ما همراه باشيد. 

نخستين كاري كه موسسات تشريفاتي انجام مي دهند، بررسي سلايق عروس خانم ها و آقا داماد ها است. آنها با بررسي سليقه و ميزان بودجه اي كه زوج ها در نظر گرفته اند، بهترين گزينه ها را به آنها پيشنهاد خواهند داد.

انتخاب يك سالن پذيرايي، باغ عروسي و يا باغ تالار نخستين گاميست كه موسسات تشريفات مجالس و عروسي بايد بردارند. آنها با بررسي ميزان بودجه، تعداد ميهمانان دعوت شده، سليقه ي ميزبان، نوع مراسم و نحوه ي برگزاري مراسم بهترين گزينه كه درخور با اهداف برگزاري باشد را پيشنهاد خواهند داد.

مديريت، تزئين اتاق عقد ، گل آرايي جايگاه و  گل آرايي ماشين عروس از ديگر وظايفي مي باشد كه موسسات تشريفاتي ملزم به انجام آن هستند.لازم به ذكر است كه كليه اين موارد با توجه به سلايق ميزبان انجام خواهد شد.

معرفي و انتخاب يك گروه موسيقي خوب و كاربلد از ديگر وظايفي است كه  تيم تشريفات بايد به عروس و داماد معرفي نمايد. اين گزينه نيز همانند ساير موارد با توجه به بودجه، سليقه, اعتقادات و سن عروس و داماد معرفي مي گردد.

انتخاب يك تيم فيلم برداري قوي از ديگر موارديست كه براي اكثر عروس و داماد ها اهميت دارد. در اين مورد هم مي توانيد روي كمك موسسات تشريفات حساب كنيد! آنها با توجه به سليقه و بودجه ي شما گزينه اي درخور را پيشنهاد خواهند داد. انتخاب يك   آتليه و لوكيشن زيبا و معرفي آن به عروس و داماد از ديگر وظايف تيم تشريفات است.

موسسات تشريفات  فروشگاه هاي معروف و حرفه اي را براي تهيه نمودن كارت هاي عروسي به ميزبان معرفي خواهند نمود.

معرفي اماكني به منظور تهيه ي ماشين عروس از ديگر وظايفي است كه بر عهده ي تيم خدمات و تشريفات است.

معرفي قنادي هاي حرفه اي به عروس و دامادها براي تهيه ي كيك عروسي نيز  از وظايف ديگري است كه مي توان از موسسات تشريفات انتظار داشت.

 كترينگ از ديگر وظايفي مي باشد كه بر عهده ي موسسات خدمات مجالس است. اين موسسات وظيفه دارند كليه خدماتي كه مرتبط به سرو غذا، نوشيدني، ميوه ، شيريني و...  مي باشد را به نحو احسنت تدارك ببينند. استفاده از ظروف شيك و متناسب، روميزي هاي زيبا و تميز و... از نكاتي است كه بايد به آن توجه شود.  

 وظايف خدمات عروسي

 پس از انجام گرفتن كليه امور مرتبط به شب برگزاري مراسم، نوبت به امور مربوط به خدمات عروس و داماد مي رسد. معرفي مزون هاي مطرح به قصد تهيه ي لباس عروس و داماد از ديگر كارهايي است كه به دست تيم تشريفات انجام مي شود. عروس و داماد ها مي توانند با بهره گيري از نظريات آن ها، موارد معرفي شده را به دقت مورد بررسي قرار دهند.

هم چنين عروس و داماد ها  مي توانند سالن هاي زيبايي كه از سوي گروه خدمات مجالس معرفي مي گردد را مورد بررسي قرار دهند و در صورت پسنديدن، با آن ها قرار داد ببندند. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۰۲:۳۱ ] [ نوعروس ]

باغ تالار عروسي چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

 

انتخاب باغ تالار – يكي از مهمترين و اصلي ترين بخش هاي برنامه ريزي جشن عروسي، انتخاب باغ تالار محل برگزاري مراسم است. حداقل شش ماه قبل از تاريخ برگزاري عروسي خود بايد نسبت به انتخاب تالار عروسي خود اقدام كنيد. براي انتخاب تالار يا باغ تالار عروسي، بايد نكات ريز و درشت را در نظر بگيريد و معيارهاي زيادي را در ذهن داشته باشد. در اينجا برخي از مهمترين معيارها براي انتخاب باغ تالار محل برگزاري عروسي را ذكر مي كنيم.

ميز شام عروس و داماد,تشريفات عروسي,خدمات مجالس,باغ تالار عروسي

براي انتخاب تالار يا باغ عروسي، بايد نكات ريز و درشت را در نظر بگيريد

موقعيت و دسترسي شهري:
باغ محل برگزاري جشن عروسي شما مي بايست از نظر موقعيت جغرافيايي و دسترسي شهري ، وضعيت مناسبي داشته باشد. شايد مهمترين موضوع در انتخاب باغ عروسي همين باشد. چرا كه مهمانان شما مي بايست اين مسير را طي كنند و چنانچه دسترسي به محل برگزاري عروسي شما بنا به دلايلي مثل : ترافيك و يا واقع شدن در خارج از شهر ، مشكل باشد باعث كلافه شدن و خستگي مهمانان شما خواهد شد. از طرفي سعي كنيد باغ محل برگزاري عروسي را در نزديكي آرايشگاه عروس و آتليه عكاسي خود انتخاب كنيد چرا كه خود شما هم مي بايست اين مسير را طي كنيد و چنانچه اين اماكن دور از هم باشند ، دير در جشن خود حاضر خواهيد شد. هيچ چيز بد تر از اين نيست كه عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.

ظرفيت سالن پذيرايي عروسي:
وسعت تالار يا باغ محل برگزاري جشن عروسي شما ارتباط مستقيم با تعداد مهمانان شما دارد. اگر تعداد مهمانان شما كم هستند، سالن بزرگ و وسيع براي برگزاري عروسي شما مناسب نيست چرا كه مهمانان شما در آن پراكنده مي شوند و عروسي شما خلوت و سرد به نظر مي رسد. بنابراين در صورتي كه تعداد مهمانان شما كم هستند ، يك سالن كوچكتر را براي پذيرايي در نظر بگيريد. در ضمن درهر صورت ، از مسئول باغ سوال كنيد كه در صورت لزوم آيا صندلي اضافه براي پذيرايي دارند يا خير؟

باغ عروسي,انتخاب باغ عروسي,جشن عروسي

وسعت تالار يا باغ محل برگزاري جشن عروسي شما ارتباط مستقيم با تعداد مهمانان شما دارد

سقف سالن پذيرايي:
سقف سالن پذيرايي بايد بلند باشد. سالن هاي با سقف كوتاه دلگير هستند و مهمانان احساس خفگي خواهند كرد. سقف سالن از نكاتي است كه حتما بايد در هنگام انتخاب باغ محل برگزاري عروسي ، به آن دقت كنيد.

پاركينگ اتومبيل ها:
پاركينگ يكي از مهمترين امكاناتي است كه بايد به آن توجه كنيد. باغي كه جشن عروسي خود را در آن برگزار مي كنيد حتما بايد مجهز به پاركينگ براي اتومبيل ها باشد. قطعا بيشتر مهمانان شما با اتومبيل شخصي خود به عروسي شما مي آيند و علاقه ندارند مدت زيادي را در خيابان هاي اطراف به دنبال جاي پارك بگردند و در نهايت نگران امنيت اتومبيل خود باشند. خصوصا اگر ساكن شهرهاي بزرگ و شلوغي مثل تهران هستيد حتما به اين ويژگي توجه كنيد.

روكش صندلي ها و روميزي ها:
در هنگام انتخاب باغ عروسي، به رنگ و جنس روكش ها و روميزي ها توجه كنيد. در ضمن حتما به مدير تالار تاكيد كنيد كه براي مهماني شما، روكش ها و روميزي ها مي بايست تميز باشند و حتي الامكان روز قبل شسته شده باشند و روي اين موضوع پافشاري كنيد تا متوجه حساسيت شما بشوند. در غير اين صورت ممكن است در روز عروسي شما، برخي از مهمانان شاهد روكش هاي صندلي و روميزي هايي باشند كه با انواع و اقسام نوشيدني ها ، لك شده اند.

برگزاري مراسم عروسي,انتخاب تالار عروسي,سالن پذيرايي عروسي

در هنگام انتخاب باغ عروسي، به رنگ و جنس روكش ها و روميزي ها توجه كنيد

ميز شام عروس و داماد:
معمولا سالن هاي پذيرايي، يك ميز جداگانه را براي صرف شام عروس و داماد در نظر مي گيرند و آن را با گل و شمع و … تزئين مي كنند. برخي از سالن هزينه اين ميز را جداگانه محاسبه مي كنند و برخي نيز بعنوان هديه آن را در نظر مي گيرند. به طور كلي اگر از نظر هزينه مشكلي نداشته باشيد، ايده خوبي است و مي تواند شكلي رمانتيك به مجلس شما بدهد. ضمن اينكه در عكس و فيلم عروسي شما نيز ماندگار خواهد شد.

سرويس هاي بهداشتي و ساير امكانات:
سرويس هاي بهداشتي را فراموش نكنيد. خصوصا اگر عروسي شما در فصل هاي سرد سال برگزار مي شود حتما بررسي كنيد كه سرويس هاي بهداشتي به اندازه كافي وجود داشته باشند و در عين حال تميز و بهداشتي هم باشند. علاوه بر اين محل سرويس ها و مسافت آنها تا محل جشن هم خيلي مهم است. امكانات ديگري مثل اتاق بازي بچه ها، رختكن هاي زنانه و … نيز از نكاتي هستند كه مي بايست به آنها توجه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۵۲:۰۱ ] [ نوعروس ]

دقايق و ساعتها مي گذرد و مراسم به پايان مي رسد؛ مراسمي كه هفته ها و شايد ماه ها براي آن برنامه ريزي كرده ايد. تنها چيزهايي كه تا هميشه باقي مي ماند، عكس ها و فيلم هاست. پس همه مراسم يك طرف، و انتخاب بهترين عكاس و فيلمبردار براي عروسي، يك طرف.                 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۳۰:۲۴ ] [ نوعروس ]

عكس آتليه عروس:

مروري اجمالي بر صنعت عكاسي، نشان مي دهد كه عكس هاي عروسي قدمتي ديرينه دارند. عكس هايي كه از زمان ورود نخستين دوربين هاي عكاسي به ايران، مسوليت ثبت عكس هاي عروسي شاهان، شاهزادگان، درباريان و نزديكان آن ها را برعهده داشته اند. عكس ها سندي  زنده، از فرهنگ، آداب و رسوم گذشتگان ما محسوب مي شوند. عكس هايي كه علاوه بر زيبايي هاي بصري، مروري بر تاريخچه، لباس، آرايش، دكوراسيون و غيره نيز به حساب مي آيند.

 

عكس هاي عروسي در ميان خيل عكس هاي به جا مانده از گذشتگان، بي شك جايگاه ويژه اي دارند. چرا كه بيان گر احساسات، عواطف و هويت گذشتگان ما نيز هستند.

 

عكاس-فرماليته-عروسي

 

عكاسي عروس و داماد از گذشته تا امروز

 

عكس هاي عروسي، از دهه هاي گذشته تا به امروز تغييرات فاحشي كرده اند. اين تغييرات نيز هم سو با تغيير نگرش ها، ذائقه ها و فرهنگ ها رخ داده و بدون شك از آن گريزي نبوده و نيست.

 

عكس هاي عروسي در چند نسل قبل، معمولا پر از هيجان و شور و اتفاق بوده است. عكس هايي كه جمعيت زيادي عروس و داماد را احاطه كرده اند و عكاس باشي در ميان يك شادي جمعي، به ثبت لحظه ها پرداخته است. عكس هاي قديمي علي رغم اينكه در معرض گذر زمان بوده اند؛ اما همچنان رنگ و لعاب شان را حفظ كرده اند و منعكس كننده ي انرژي هاي مثبت اند. عكس هاي عروسي در گذشته، در حياط و منزل عروس يا داماد ثبت مي شد. با همان چيدمان قديمي و همان معماري بكر كه از گذشتگان به ياد داريم.

 

اما عكس هاي عروس و داماد هاي امروزي، عموما در آتليه هاي عروسي، ثبت مي شوند و جز خود عروس و داماد، كس ديگري در آن ها حضور ندارند. عكس هاي فتوشاپي و پر از جلوه هاي ويژه، كه سعي مي كند، تمام عيوب چهره و صحنه را رفع كرده و عكس را به بهترين شكل ممكن رتوش كند.

 

عكس-فرماليته-تهران

 

عكس هاي آتليه: محاسن و معيب

 

در دنياي امرزو، اغلب افراد به دنبال ثبت بهترين عكس ها از لحظه هاي مهم زندگي خود هستند. عكس هايي كه آن ها را در اوج زيبايي و شكوه نشان مي دهد. براي همين بازار كار عكاسان و آتليه هاي عكاسي بسيار پر رونق است. امروزه كمتر كسي را مي بينيد كه براي مراسم عروسي آتليه نرفته باشد و يك دو جين عكس عروسي، از خود به يادگار نگذاشته باشد.

 

عكس هاي عروسي جلوه ي بسيار زيبايي دارند، مونتاژ و طراحي مي تواند بر زيبايي آن تا حد زيادي بيفزايد. اما ممكن است اين قبيل عكس ها، حالت تصنعي را به چهره ي عروس و داماد القا كرده و عكس ها را از حالت طبيعي و بكر دور كند.

 

عكس-فرماليته-شيك

 

شما دنبال چه آتليه اي هستيد؟

 

با بررسي هاي صورت گرفته در يك جامعه ي آماري كوچك، مي توان چنين برداشت كرد كه قيمت، تنوع و كيفيت عكس و نحوه ي برخورد عكاس با مشتري از اولويت هاي مهم عروس و داماد ها براي انتخاب يك آتليه است.

 

فايقه 29 ساله است و سال گذشته عروسي كرده است. او مي گويد: براي من كيفيت عكس ها، تكراري نبودن ژست هاي پيشنهادي و قيمت، اولويت هاي اصلي بودند. من و همسرم يك از آتليه هاي معروف را به خاطر قيمت بالا و اينكه مي خواست كل مبلغ را يك جا پرداخت كنيم، كنار گذاشتيم.

 

فاطمه 28 ساله است و دوسال قبل عروسي كرده است. او معتقد است براي انتخاب بهتر بايد به چندين آتليه ي مختلف سر زد. در نهايت با مقايسه ي نمونه كارها و رنج قيمت ها، بهترين مكان را انتخاب كرد.

 

مينا چهار سال قبل ازدواج كرده است، او مي گويد: من بيشتر از هر چيزي به اخلاق و نحوه ي برخورد عكاس توجه مي كردم. با خودم مي گفتم، قرار است بهترين شب زندگي ام را با اين فرد سر كنم و اگر اخلاق خوبي نداشته باشد؛ ممكن است خاطره هاي بدي برايم رقم بخورد.

 

همچنين اين نكته كه باغ پيشنهادي شان، متناسب با فصل باشد و تمام امكانات را در اختيار داشته باشند نيز،  فاكتورهاي مهمي در انتخاب يك آتليه ي مناسب براي من بود.

 

عكس-فرماليته-عروسي-شيك

 

براي انتخاب يك آتليه به چه نكاتي توجه كنيم؟

 

هنگامي كه به يك آتليه عروس مراجعه مي كنيد، به ژست عكس ها، شكل نورپردازي، كيفيت و ميزان شارپ بودن عكسها توجه كنيد. پيشنهاد مي شود، در مورد تجهيزات مورد استفاده از جمله نوع دوربين ها، فلاشها، تجهيزاتي كه براي عكاسي فضاي باز آورده ميشود، (مانند فلاش پرتابل ، هلي شات و رفلكتورها) با عكاس صحبت كنيد.

 

يكي از هزينه هاي عمده در آتليه عروسي، فيلمبرداري مراسم مي باشد. تعداد دوربين هاي مورد استفاده در شب مراسم، كيفيت دوربين ها، كرين و هلي شات مي تواند هزينه هاي شما را بالاتر ببرد.

 

توجه: ساخت كليپ اسپرت براي نمايش در سالن عروسي را نيز مد نظر داشته باشيد.

 

عكاسي-عروسي-تهران

 

اگر فردي مذهبي هستيد…..

 

معمولا براي افراد مذهبي و مقيد، انتخاب آتليه، به مراتب دردسر هاي بيشتري دارد. چرا كه اغلب آتليه ها، پرسنل آقا نيز دارند، ممكن است در روز جشن، باغ هايي را به شما پيشنهاد بدهند كه هم زمان چند عروس و داماد در آنجا مشغول عكاسي هستند. پس اگر اين مسائل براي شما مهم است بايد از قبل با آتليه مورد نظرتان هماهنگ كنيد.

 

نمونه-عكس-حرفه-اي-عروس-رويايي

 

تبليغات زباني يا تبليغات ميداني؟

 

تنها به تبليغات ميداني و محيطي توجه نكنيد. چرا كه اغلب آتليه ها امكانات خود را بيشتر از چيزي كه هست جلوه مي دهند و سعي در جلب نظر مشتري دارند. اگر از دوستان و بستگان خود كه به تازگي عروسي كرده اند پرس و جو كنيد، عموما به نتايج بهتر و منطقي تري خواهيد رسيد. مشتري هاي راضي هميشه بهترين تبليغ هستند.. همچنين براي انتخاب آتليه به سابقه و تجربه ي آن آتليه و عكاس نيز توجه كنيد.

 

همچنين محيط آتليه، دنج و دل باز بودن مكان، زيبايي هاي بصري، همگي مي توانند در كيفيت عكس هاي شما تاثير گذار باشند.

 

عكس-نو-عروس-سياه-و-سفيد

 

عكس ها همسو با سليقه ي عروس و داماد

 

از ميان خيل عكس هايي كه در آتليه از شما گرفته مي شود، به طور متوسط بيست تا سي عكس انتخاب خواهد شد. اين عكس ها بايد دقيقا منطبق بر سليقه ي شما انتخاب شده و بر اساس سليقه و خواست شما، رتوش و اديت شود. با دقت تمام، به بگ راند عكس ها، نورپردازي ها، محيط عكاسي دقت كنيد تا با مشكل مواجه نشويد.

 

نمونه-عكس-عروس-زيبا

 

مهارت در خدمت امكانات

 

فيلم خوب عروسي،  فيلم نامه ي خوب و عكاس حرفه اي مي خواهد و تنها دوربين هاي خيلي مجهز، دليل ثبت كردن عكسهاي خوب نيستند با دوربين هاي ساده تر هم مي شود عكس هايي زيبا خلق كرد.

 

بعضي از آتليه داران مدعي مي شوند كه عكس هاي ما به روز است. اين صحبت اصلا درست نيست، زيرا عكس ورژن نيست كه هر ماه آپديت شود.

 

عكاسي-فرماليته-ارزان

 

عكسهاي جان دار

 

روز عروسي شما يك روز تكرار نشدني است. پس اجازه بدهيد حس واقعي شما مثل، استرس، خنده هاي طبيعي، گريه ، شادي و در عكس ها نمايان باشد.  نبايد در تمام عكس ها توي قالب خاصي فرو برويد و مو به مو گفته هاي عكاس را به اجرا در بياوريد. بايد به ياد داشته باشيد كه شما بازيگر نيستيد و قرار است عكس هايي از طبيعي ترين لحظه هاي عروسي تان ثبت كنيد.

 

عكس-فرماليته-شيك-تازه-عروس

 

به رفتار و اخلاق عكاس دقت كنيد…

 

فيلم بردار و عكاس، بايد رفتار دوستانه و صميمانه با عروس و داماد داشته باشند، چرا كه در اين صورت عروس داماد، احساس راحتي بيشتر با عكاس مي كنند  و  از گرفتن عكس هاي احساسي و بوسيدن يكديگر در عكس، خجالت نمي كشند و عكس ها طبيعي تر مي شود.

 

عكس-عروسي-فرماليته

 

فيلم و عكس به ياد ماندني

 

عكس عروسي مهم ترين و خاطره انگيز ترين يادگاري مراسم شما است. چند سال ديگر كه به عكس هاي عروسي تان نگاه كنيد همه خاطره ها برايتان زنده مي شوند . عكس عروسي تان با همه كساني كه شايد ديگر در ميان شما نباشند؛ ياد آور همه خاطرات خوش مراسم شماست.

 

در هر مراسم عروسي، لحظات طلايي و تكرارنشدني وجود دارد كه، شما بايد از عكاس مراسم بخواهيد از آنها عكس بگيرد. عكس هاي عروسي كه دلتان ميخواهد داشته باشيد را ليست كنيد و به عكاستان بدهيد؛ تا فراموش نكنيد چه عكس هاي عروسي را مي توانيد يادگار داشته باشيد.

 

فيلم عروسي هم مي تواند به همان اندازه عكس عروسي، ياد آور شادي و لحظات بي مانند مراسمتان باشيد. از تمامي لحظه هايي كه براي آماده شدن شما و آقاي داماد فيلم تهيه مي شود، تا حضور پدر مادرها در كنار سفره عقد و لحظه بله گفتن عروس خانم.

 

فيلم عروسي گاهي هم مي تواند به صورت مستند باشد و تمامي دقايق و روزهايتان را ثبت نمايد. يادتان نرود براي فيلم عروسي، مي توانيد كليپ اسپرت هم درست كنيد. معمولا، در گالري عكس آتليه ها مي توانيد نمونه هاي عكس، كليپ و شيوه فيلم و عكس برداري را ببيند.

 

در خاطر داشته باشيد، كه يك عكس زيبا از مراسم عروسيتان زماني مفهوم پيدا مي كند كه، شما به راستي و از صميم قلب شاد و خوشحال باشيد.

 

عكس-عروسي-شيك

 

يك پيشنهاد هيجان انگيز:

 

اگر درباره ي عكس و فيلم عروسي بسيار حساس هستيد و دلتان مي خواهد همه چيز مطابق ميل تان پيش برود و در عين حال، از نظر هزينه مشكلي نداريد و مي توانيد به حد كافي براي اين كار هزينه كنيد؛ پيشنهاد مي كنيم كه عكاسي عروسي تان را چند روز قبل از عروسي انجام دهيد.

 

شايد به نظر عجيب بيايد ولي، بسياري از آتليه ها اين پيشنهاد را به عروس و داماد ها مي دهند. براي عملي كردن اين پيشنهاد، ابتدا بايد لباس عروسي تان را در اختيار داشته باشيد، سپس با آرايشگر خود هماهنگي هاي لازم را انجام دهيد تا براي آرايش مجدد تخفيف مناسبي براي شما در نظر بگيرد. همچنين ماشين عروسي تان را نيز بايد گل آرايي كنيد.

 

اين كار حسن بزرگي دارد و آن صرفه جويي در وقت است. شما مي توانيد با خيال راحت تمام روز را صرف عكاسي كنيد و تمام فيگورهاي مد نظرتان را امتحان كنيد. بدون اينكه نگران از دست دادن زمان باشيد.

 

بنابراين در روز انتخاب عكس ها، دست تان براي انتخاب بازتر است و مي توانيد تعداد بيشتري عكس داشته باشيد و روز عروسي تان را هم به گرفتن عكس با خانواده و دوستان تان اختصاص دهيد. در چنين حالتي شما هم استرس زمان و از دست دادن فرصت هاي مناسب را نخواهيد داشت و هم اينكه مي توانيد خاطره هاي بيشتري از جشن عروسي تان ثبت كنيد.

 

عكس-گرفتن-از-عروسي-ايراني

 

نكته ي نهايي:

 

اگر مي خواهيد عكس هاي عروسي تان هميشه لبخند به لب هايتان بياورند، در انتخاب آتليه دقيق عمل كنيد. نمونه كارهاي آتليه ها را با دقت بررسي كنيد، اگر به دنبال تهيه ي كليپ اسپورت براي نمايش در سالن عروسي هستيد، حتما در اين زمينه تحقيق كنيد و نمونه كار بخواهيد. سليقه ي شخصي تان را براي آنها بازگو كنيد و تمام آن چيزي را كه از عكاس مي خواهيد برايش شرح دهيد. در صورتي كه از خانواده اي مذهبي هستيد، به جنبه ي مذهبي كار، اشراف داشته باشيد، اعم از اينكه پرسنل آتليه خانم باشند، براي عكاسي به باغ شخصي برويد و فايل اصلي كارهاي عروسي تان را پس از اتمام كار، از آتليه تحويل بگيريد. چرا كه تمام عكس هاي عروسي شما در نهايت در آتليه ي مورد نظر آرشيو خواهد شد. به تجهيزات و امكاناتي كه آتليه در اختيار شما قرار خواهد داد دقت كنيد، تعداد دوربين ها، لوازم نور پردازي و …. مهم هستند.

 

عكس-فرماليته-عروس-خارجي

 

خلاقيت عكاس در طراحي فيگورهاي جالب، رفتار مناسب و صميمي عكاس با شما، كارهاي قبلي و فضاي خود آتليه براي انتخاب بهترين گزينه حائز اهميت هستند.

 

عكس-عروس-تهران

 

* مهمترين ويژگي كه شما در انتخاب آتليه مراسم عروسي تان، به آن توجه كرديد چه بود؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۰۶:۵۱ ] [ نوعروس ]

10 نكته طلايي كه هر عروسي بايد در انتخاب آرايشگر عروس روز عروسيش به آنها توجه كند وگرنه ممكن است پشيمان شود!

اگر در گير و دار پيدا كردن آرايشگري هستيد كه از يك طرف موهايتان را به زيباترين شكل ممكن بيارايد و آرايش صورتتان را هم خراب نكند و از طرف ديگر به جاي آرايش شما را تبديل به يك آدم جديد نكند، بدانيد كه تنها نيستيد و بسياري از عروس‌هاي جوان در سراسر دنيا با شما هم عقيده هستند. بنابراين اگر مي خواهيد آرايشگر مناسبي را براي آرايش روز عروسي تان انتخاب كنيد اين 10 نكته مهم را كه حاصل تجربه يك عروس واقعي است، به خاطر بسپاريد.

سلام غريبه

قبل از اينكه پاي قرارداد آرايش كامل عروس را امضا كنم بنا به نصيحت دوستانم تصميم گرفتم كه از آرايشگرم بخواهم موهايم را درست كند. البته قبلا هم براي كوتاه كردن مو پيش اين آرايشگر رفته بودم ولي اينبار فرق داشت چون قرار بود مرا براي بهترين روز زندگيم آماده كند. وقتي كه كارش تمام شد توي آينه چشمم به غريبه‌اي افتاد كه از بين آن همه مه و بخار اسپري مو، به من زل زده بود. چشم‌هايش را مي شناختم، اما باقي جزئيات صورتش كاملا ناآشنا بود. دختر توي آينه يك تكه موي تاب خورده و پف كرده به سبك قديمي بالاي سرش داشت و باقي موها دور تا دور سرش بافته شده بود. به سختي مي توانستم گيره هاي درخشاني را كه روي سرم گذاشته بودند، تشخيص بدهم چون همه چيز لاي موهاي پيچ خورده گم شده بود. 
قهرمان من در دنياي مد "كيت ميدلتون" بود كه عكسش را با مدل موي دلخواهم به آرايشگر نشان داده بودم ولي اين چيزي كه روي سرم كاشته بودند، كوچكترين شباهتي به موهاي بافته شده و تاب خورده ميدلتون نداشت. 
دوستي كه همراهم بود، دلجويانه گفت:‌«قشنگه،ولي خودت نيستي!»
درس اول: هيچ وقت به تنهايي براي انتخاب آرايشگر به سالن‌هاي مختلف نرويد. حتما دوستي را همراه خود ببريد كه هم صادق باشد و هم آنقدر رك كه حقيقت را به شما بگويد.

به آرايشگر هميشگي اعتماد نكنيد!

نفس عميقي كشيدم و سعي كردم تغييراتي را كه دلم ميخواست توي آينه به آرايشگر نشان بدهم. تند و سريع مچ دستش را تكان داد و گفت: «ولي اين چيزهايي كه ميگي همون چيزي نيست كه مي‌خواي!» دوستم خواست ميانه را بگيرد و پرسيد: «بهتر نيست گيره‌ها را كمي عقب تر ببريد؟» پاسخ آرايشگرم كه دو سه سالي بود ماهي يكبار مي‌ديدمش و زير دستش مي‌نشستم، اين بود كه : «براي چي بايد همچين كاري بكنم؟ واقعا مسخره است.» البته همه اين ها را با لحن شيرين يك آدم دلسوز مي‌گفت. وحشتناك بود. قيافه‌ام توي آينه ديدني شده بود كافي بود كسي سوالي از من بپرسد تا بزنم زير گريه. بعد از چند هفته پر استرس خريد وسايل خانه، لباس، كفش و... بغضم آماده تركيدن بود. 
بله، من از آن عروس‌هايي بودم كه به خاطر يك مسئله احمقانه در آرايشگاه عروس  گريه مي كنند، اما دليلش واقعا اين نبود. اگر اين آرايشگرغريبه بود، به راحتي برايش توضيح مي دادم كه گيره ها را كجاي موهايم قرار دهد. اما من اينكار را نكردم چون هميشه موهايم را خيلي خوب كوتاه مي كرد و حتي براي مهماني‌ها هم موهايم را خيلي خوب درست كرده بود. شايد روز بسيار سختي راپشت سر گذاشته بود. به هر حال تشكر كردم و بلند شدم و به محض بيرون آمدن جستجوي كاملي را براي پيدا كردن يك آرايشگر ديگر شروع كردم. 
درس دوم: شخصي كه موهاي شما را هميشه خيلي خوب كوتاه و آرايش مي كرده دليل نمي شود كه بتواند براي روز عروسي‌تان همان مدل موي مورد علاقه شما را درست كند. حداقل چهار تا پنج ماه زودتر وقت بگيريد تا فرصت تست كردن آرايشگر را داشته باشيد. 

اندر فوايد اندازه گيري وقت

دفعه بعد پيش يك غريبه رفتم. هم اميدوار بودم وهم خودم را براي بدترين ها آماده كرده بودم. چند تا عكس از مدل دلخواهم به آرايشگر نشان دادم و او سرش را تكان داد كه يعني متوجه جزئيات شده است. شانه را برداشت و زمان سنجش را روشن كرد. 
درس سوم: حدود زماني را كه براي درست كردن موهايتان لازم است، در نظر داشته باشيد تا روز عروسي دچار استرس نشويد و به موقع به همه كارهايتان برسيد.

دقت فراموش نشود

همانطور كه موهايم را پيچ و تاب مي داد، اسپري مي زد و حالت مي داد، شروع به صحبت كرديم. من كه خيالم از برخورد خوب او راحت شده بود، بي خيال همه چيز شدم. و اين يك اشتباه بزرگ ديگر بود! 
درس چهارم: دقت كنيد! از آرايشگرتان بخواهيد كه در مراحل مختلف پشت موهايتان را از زواياي گوناگون به شما نشان دهد تا هرتكه‌اي را كه دوست نداشتيد، پيش از آنكه دير شود درست كنيد.

باقي مطالب را در مقاله آرايشگاه عروس سايت نوعروس دنبال كنيد


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۴۹:۱۰ ] [ نوعروس ]

ميكاپ آرتيست عروس

 

در اين مقاله مي خواهيم درباره ي  اصطلاح "ميكاپ آرتيست" توضيح مختصري ارائه كنيم.

واژه ي ميكاپ كه به انگليسي بصورت make up نوشته مي شود، به معناي آرايش صورت است كه در تعريف تخصصي با آرايش متفاوت  است زيرا آرايش به معناي استفاده از مواد آرايشي به صورتي است كه تغيير قابل توجه در ظاهر خانم ها مشاهده مي شود اما ميكاپ به استفاده از مواد آرايشي براي زيباتر كردن و جلوه دادن زيبايي هاي چهره ي عروس خانم است در حالي كه تغيير چنداني در ويژگي هاي اصلي صورت وي ديده نمي شود.

واژه آرتيست كه به انگليسي به صورت artist نوشته مي شود، به معناي هنرمند است.

پس ميكاپ آرتيست در انگليسي به صورت make up artist نوشته مي شود و به معناي هنرمندِ آرايشگر مي باشد كه كار ارايش و گريم بانوان را انجام مي دهد.

ميكاپ آرتيست يك واژه انگليسي براي آرايشگر بانوان است

در كل، ميكاپ آرتيست يك واژه انگليسي براي آرايشگر حرفه اي بانوان است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۳۴:۴۸ ] [ نوعروس ]

سالن آرايش عروس

آرايش عروس ، هر سال با سال هاي قبل متفاوت است . براي آنكه بهترين مدل شينيون و ميكاپ عروس را داشته باشيد توصيه ميكنيم حتما نمونه هاي بدون رتوش و واقعي مدل آرايش عروس سالن هاي زيبايي را از نزديك ببينيد و سپس تصميم بگيريد . بعد از آنكه مدل ميكاپ دلخواهتان را پسنديديد از آرايشگرتان بخواهيد براي مدل مو و ميكاپ روز عروسي برايتان تست انجام دهد . چون مدل موي عروس در آلبوم هاي آماده سالن هاي زيبايي ممكن با جنس موي شما سازگار نباشد و در روز عروسي راضيتان نكند.


  سالن آرايش ماه آرا


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۱۸:۰۱ ] [ نوعروس ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب